Onze gemeente heeft, naast de website, ook een Facebookpagina. De bedoeling van deze pagina is om gemeenteleden en mensen buiten onze gemeente een inkijkje te geven in onze kerk en ons gemeenteleven. We laten zien wie we zijn, wat we allemaal doen en waar we voor staan. Dit kan bijvoorbeeld gaan over onze kerkdienst, activiteiten van de Werkgroep Inspiratie en Ontmoeting, Vrienden van de Minderbroederskerk, jeugdwerk, kindernevendienst, kerstmusical etc. Het kan ook over iets uit de actualiteit gaan, wat ons bezighoudt of een mooie spreuk of gedicht.

Wij vragen u om de pagina te ‘liken’ zodat ons bereik zo groot mogelijk wordt.

We hebben als gemeente ook een besloten groep op Facebook die is bedoeld als plek waar we als gemeenteleden dingen met elkaar kunnen delen, die niet openbaar bedoeld zijn, zoals op de pagina van de gemeente.
-Lief en leed, inspiratie, gebed, vraag en aanbod-
Toegang is uitsluitend voor gemeenteleden: help ons om nieuwe leden aan te dragen- aanmelding geschiedt via de beheerders.

De pagina wordt beheerd door:

• Welmoed Jacbos
  • Wilma Kaemingk
  • Janneke Ververs

Als u iets op de pagina wilt plaatsen, dan vragen wij u dit te mailen naar: redactie@pg-roermond.nl.

Het zou leuk zijn als elke geleding binnen onze kerk zo nu en dan een berichtje plaatst. Het gaat dan niet om lange teksten, maar meer om beelden, foto’s met een kleine tekst ter ondersteuning.

Er wordt natuurlijk rekening gehouden met de privacy van personen. Als u er bij voorbaat bezwaar tegen hebt dat u herkenbaar op een foto op de facebookpagina zou kunnen komen te staan, dan vragen wij u dit per e-mail kenbaar te maken via redactie@pg-roermond.nl.