Exposities

In de komende zomerperiode hebben we weer een aantal exposities geregeld.
Op zaterdag 29 juni is de expositie van de Schilders club De Robijn feestelijk geopend. Deze expositie duurt 3 weken en eindigt dus in het weekend van 13 en 14 juli.
In de twee daarop volgende weekenden is er geen expositie in verband met de boekenmarkt, De kerk is dan wel opengesteld voor bezichtiging of gewoon om even een rustig momentje te hebben.

Op zaterdag 3 augustus is de kerk opengesteld. Het is niet nog duidelijk of er dan een expositie is.
Op 4 augustus is de kerk niet opengesteld in verband met een activiteit van een besloten groep in de kerk.

In de weekenden van 17 en 18 augustus en 24 en 25 augustus exposeren Ans van Santen met schilderijen Evelyn de Zeeuw met glasornamenten. We zullen nog informatie hierover op onze website plaatsen.
In de weekenden van 31 augustus en 1 september en de daaropvolgende twee weekenden (t/m het Monumentenweekend) exposeren Tiny en Nic Dohmen. Ook hierover volgt informatie op onze website.

De openingstijden voor de exposities in juli en augustus zijn:
zaterdag en zondag van 14.00 – 17.00 uur
De toegang is gratis.