Ga je mee

Ga je mee aan tafel met Jezus; samen lezen in de 40-dagentijd?
Aan tafel met  Jezus – zeven ontmoetingen is de titel van een dun boekje dat is geschreven als bezinningsboek voor de Veertigdagentijd. In het boekje worden zeven ontmoetingen met Jezus beschreven. Elk hoofdstuk heeft een paar gespreksvragen. In elk hoofdstuk staat één persoon centraal. Het lijkt me leuk om dit zeer toegankelijke boekje te lezen met een aantal gemeenteleden uit de Minderbroederskerk en de Jonge Kerk. De eerste ontmoeting hebben we gehad. Tijdens deze ontmoeting gingen we met een klein groepje deelnemers in gesprek met Maria, de moeder van Jezus. Komende weken gaan we met andere tafelgenoten van Jezus in gesprek.

De woensdagmiddag blijkt in de praktijk helaas, ook voor mijzelf, lastiger dan ingeschat. Daarom is er wat verschuiving in de tijden. De eerstvolgende is woensdag 6 maart. Daarna zijn er nog gespreksmiddagen op 13, 20 en 27 maart. De juiste tijd wordt via de mededelingen en de website bekend gemaakt. Iedereen is van harte welkom. Aanmelden is niet nodig. Het boekje: Aan tafel met Jezus is voor 11 euro te koop bij Kok Boekencentrum of bij de plaatselijke boekhandel. De gespreksmiddagen vinden plaats in het Ontmoetingscentrum.

Tags: