Verslag Kerkenraadvergadering 12 september 2023

1. Samenwerking gemeenten gaat door, met name op gebied administratie. Daarnaast wordt bekeken of Diaconale- en CVK-taken ook gezamenlijk kunnen worden uitgevoerd gezien beperkte bemensing van deze 2 geledingen. Vacaturestelling predikant blijft actueel.
  2. Diverse KR-leden treden per januari af. Verzoek aan iedereen nog eens na te denken over een positie als ambts- dan wel taakdrager.
  3. 25 December: een kerstdienst zonder predikant met zang, muziek en evangelieverhaal.
  4. Oudjaarsvesper 29 december a.s. 19.00 uur in de Minderbroederskerk
  5. Brunch-activiteiten van de St. Oor op zondag worden door Meet & Eat overgenomen. Leiding in handen van vrijwilligers St. Oor met hulp van vrijwilligers OC. 4e collecte bij Heilig Avondmaal in toekomst bestemd voor de brunch in het OC.
  6. Er wordt nagedacht over de exploitatie van het kerkgebouw in de toekomst. Hoe verder met ons kerkgebouw. Belangstellenden met ideeën kunnen zich melden bij de voorzitter.