Actie Kerkbalans

• door

Op het moment dat ik dit stukje schrijf, begint de Actie Kerkbalans. Om te kunnen bestaan hebben we een financiële bijdrage nodig van de leden. Als u dit leest , is uw contactpersoon als het goed is bij u langs geweest met de brieven. Naast het toezeggingsformulier (wat als adresdrager gebruikt wordt) bevat de envelop een brief van het CvK, (waarin wordt uitgelegd waarom de Actie Kerkbalans nodig is), de antwoord envelop en een folder. We hopen dat het u heeft gemotiveerd (of alsnog motiveert) om een toezegging te doen en een bijdrage te geven. Waarschijnlijk is de antwoordenvelop ook al weer bij u opgehaald. Is de envelop nog niet opgehaald? Neemt u dan even contact op met uw contactpersoon.

Maakt u gebruik van automatische incasso, de digitale Actie Kerkbalans of heeft u een overeenkomst periodieke gift? Dan krijgt u geen brief. Heeft u vragen over uw bijdrage of wilt u deze wijzigen, neem dan gerust contact met mij op.

Heeft u vorig jaar wel een toezegging gedaan, maar deze nog niet (volledig) betaald? Wilt u dit dan alsnog zo snel mogelijk doen met de omschrijving “nabetaling 2021”?

De contactpersonen wil ik hartelijk danken voor het door weer en wind bezorgen en ophalen van de brieven, jullie inspanning wordt zeer gewaardeerd!

Met vriendelijke groet,

Jeannette Klein