Overdracht Ontmoetingscentrum

Afgelopen donderdag 8 april was het dan zover: De overdracht bij de notaris! Vanaf nu kunnen we als kerk weer gebruik maken van het Ontmoetingscentrum (met corona protocol). In eerste instantie voor de oppas, kindernevendienst, jeugdactiviteiten.

Het Ontmoetingscentrum wordt al sinds 1956 gebruikt voor veel van onze kerkelijke activiteiten. Dit is altijd ondersteund door vrijwilligers van de stichting Ontmoetingscentrum, meestal kerkleden, die in het gebouw veel tijd en energie hebben gestoken om het in stand te houden en te verbeteren. Als kerkgemeenschap zijn wij dan ook blij dat we dit mogen voortzetten!

De OC-voorbereidingscommissie vervolgt haar verdere verkenning en voorbereiding voor de ingebruikname. Heeft u als gemeentelid vragen, suggesties, ideeen of vindt u het leuk om praktisch ‘de handen uit de mouwen te steken’? Neem dan gerust contact op met Johan Warringa of Klaas Baas!