Bijdragenadministratie

• door

Na vele jaren van noeste arbeid heeft Ad Splinters gevraagd om een plaatsvervanger te zoeken voor zijn werk als bijdragenadministrateur. In het kort is dit de administratie van de belangrijkste inkomsten van onze gemeente dat wil zeggen de vrijwillige bijdragen. Ad heeft deze taak jarenlang met veel toewijding en zorgvuldigheid uitgevoerd. Vooral de diverse wijzigingen in de computersystemen en de jaarlijkse actie kerkbalans hebben veel tijd en inspanning gekost. Namens de Protestantse Gemeente Roermond wil het college van kerkrentmeesters Ad bedanken voor al die jaren dat hij dit werk heeft willen doen. Gelukkig hebben we ook een vervangen gevonden in de persoon van Jeannette Klein. Wij willen Jeannette dan ook veel succes toewensen met het uitvoeren van deze taak.