« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Openluchtdienst Swalmen – Startzondag (ds. J. van den Berg-Meelis)

12 september 2021 @ 10:00 - 11:30

In dit gemeenteweekend wordt de dienst op zondagmorgen op de buitenlocatie gehouden in Swalmen,

bij het Bosbad in Swalmen. (parkeren bij het kampeerterrein, ingang aan De Lanck (zijstraat Bosstraat, na 200 meter aan linkerzijde)

Het belooft een interactief en natuurlijk programma te worden, waarin na de dienst ook gelegenheid is voor de kerkenraad om gemeenteleden bij te praten en te informeren.

Neemt u uw eigen stoel/ kleedje mee, een liedboek en wat lekkers voor bij de koffie?

Indien u vervoer of een stoel nodig heeft, dit graag aangeven bij de organisatie van de gemeentedag.

Het ziet er naar uit dat het weer goed en droog blijft- dus we zien elkaar zondagmorgen in Swalmen! (aanvang 10.00)

Lees hier meer over onze coronamaatregelen.

(Deze dienst is niet via de livestream te volgen. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om fysiek naar Swalmen te komen, dan kunt u thuis een regionale dienst van buurgemeentes Weert, Maasbracht of Venlo volgen)

Datum:
12 september 2021