• Dit evenement is voorbij.

Kerkdienst zonder predikant

11 april 2021 @ 10:00 - 11:30

Eerst zien en dan geloven…?!

Een gezegde dat ons allemaal waarschijnlijk bekend voorkomt. De meesten van u kunnen zich misschien wel een situatie herinneren, waarbij deze uitspraak gedaan werd.

In de dienst van zondag 11 april horen we het verhaal van Thomas, die ook eerst wilde zien en daarna pas kon geloven.

Hoe vergaat het ons? Hoe kijken wij naar Thomas? Spelen twijfel en ongeloof ons ook niet vaak parten? Hoe zal God omgaan met de twijfel die ons soms bekruipt als het om ons geloof gaat?

Vragen die ons aanzetten om ons te verplaatsen in de situatie van Thomas. Dat proberen we dan ook te doen in de dienst op de eerste zondag na Pasen, beloken Pasen genaamd.

Deze dienst zonder predikant is tot stand gekomen in samenwerking met de gemeenten uit de regio: Venray, Venlo, Weert en Maasbracht. Ds. Jolien Leeffers uit Weert heeft ons deze keer begeleid.

U bent van harte welkom, hetzij in de kerk d.m.v. registratie, hetzij online via de livestream.

Lees hier meer over onze coronamaatregelen.

Datum:
11 april 2021