• Dit evenement is voorbij.

Ontmoetingsdag Gemeente

3 september 2022 @ 14:00 - 21:00

Lieve mensen,

Iedereen wordt op 3 september 2022 van harte uitgenodigd voor een gezellige dag van samenzijn voor alle leden van onze gemeente.  Vanaf 14u s ’middags komen we bij elkaar bij het Familiebad Bosberg te Swalmen voor een gevarieerd programma voor oud en jong, voor wandelaars en voor mensen slecht ter been, met taart en thee en een maaltijd verzorgd door onze eigen chef-koks van Meet and Eat! En een spannende pub quiz om de avond mee af te sluiten. Voor vervoer wordt gezorgd.

Inschrijving is verplicht vóór 21 augustus 2022. De kosten bedraagt 12,50 Euro voor volwassenen en 5,00 Euro voor kinderen. Het zwembad is open en wij mogen voor een gereduceerd tarief van €3 pp (niet ingesloten) toegang krijgen. Hierbij is ook toegang tot een grote speeltuin voor kinderen ingesloten. Informatie en inschrijving is via de website van onze kerk via een inschrijfformulier achter in de kerk.

Datum:
3 september 2022