The Passion 2021 in Roermond

U heeft het natuurlijk allang ergens gelezen. The Passion wordt weer gehouden in Roermond. De uitvoering zal op donderdagavond 1 april plaatsvinden op het Munsterplein in Roermond, maar zonder publiek. Ook zal de kruisprocessie plaatsvinden, maar zonder publiek. Alle evenementen worden op tv uitgezonden die avond. Om die reden houden we in onze kerk ook geen Witte donderdag viering, om iedereen in de gelegenheid te stellen te kijken.

Rond de kerken, dus ook de Minderbroederskerk, gaan er toch wat kleinschalige activiteiten plaatsvinden. Zo zal in de Goede week het kruis bij ons in de kerk liggen. Vanaf woensdag tot en met Pasen willen we de kerk openstellen, met een stilteplek bij het kruis, een gebedsmuur, muzikale, meditatieve of creatieve bijdrages van gemeenteleden.

Voor programma-invulling tijdens de openstelling zoeken we nog organisten, muzikanten, solo zangers of kleine zanggroepen. Of wilt u op een andere manier een bijdrage leveren: bibliodrama, dans, een vertelling, meditatie of lezing of iets creatiefs? Neem dan gerust contact op met Klaas Baas of ds Judith.

Geen berichten gevonden.

Doe mee met de PaasChallenge "De weg door Jeruzalem"

Stel je voor dat je in een tijdmachine kan stappen, terug naar het jaar 30 van onze jaartelling. Opeens loop je door de straten van Jeruzalem op zoek naar geheime aanwijzingen. Overal kom je QR-codes tegen en ga je het gesprek aan met virtuele gesprekspartners uit de tijd van Jezus. Welkom bij de PaasChallenge 2021!

>> Alle informatie & reserveren!