Online vieringen & eerder uitgezonden diensten

Onder de livestream kunt u ook alle eerder uitgezonden diensten terugkijken.

U kunt ook op uw tv naar de dienst kijken als u op uw tv Youtube kunt kijken. Ga naar ons kanaal en abonneer u. Het kanaal heet “Protestantse Gemeente Roermond”.

Eerder uitgezonden diensten

Geen berichten gevonden.

Minderbroederspraat

Leuk dat je er bent! Laat hieronder even een berichtje achter, dan weten andere kijkers ook dat je er bent. Fijne dienst!

Minderbroeders Chatbox
Loading the chat ...

Collecte

Giften voor de collecte tijdens de kerkdienst kunnen worden gedaan middels de nieuwe Appostel-app op uw telefoon. Appostel vervangt de Kerkgeld-app.
Als u deze nog niet heeft geïnstalleerd:
  • U kunt Appostel downloaden via de App Store (Apple) of Google Play (Android).
  • Registreer eenmalig of log in met uw bestaande inlognaam en wachtwoord van de Kerkgeld-app.

Een alternatief is om een gift over te maken via de website.

De diensten die zijn uitgezonden via kerkdienstgemist.nl kunt u ook daar terugluisteren. Deze komen niet beschikbaar op onze eigen website.