Kerkdienst in Corona-Tijd

We willen je een prettige viering aanbieden, en eentje waarbij wij allemaal gezond blijven. Daarom hebben we enkele regels. Sorry als ze wat streng over komen. We hebben het beste met je voor. Het complete gebruiksplan is hier te vinden. U kunt de dienst ook online volgen via onze livestream.

Update 25 september: Zoals u waarschijnlijk al wel hebt gehoord, is de 1,5 meter maatregeling per 25 september 2021 opgeheven. Omdat er nog steeds mensen zijn die zich prettig voelen bij de 1,5 meter afstand, zal deze tijdens de zondagdienst in de linker vleugel gehandhaafd blijven en in de rechtervleugel worden vrijgegeven. De gastheer/-vrouw geeft dit bij binnenkomst aan. Bij het naar buiten lopen van de kerk vragen we om ook rekening te houden met elkaar. Wij zijn blij met deze verdere versoepelingen. Wel vragen we om thuis te blijven als u verkouden bent of zich anderszins grieperig voelt, om zo kans van besmetting tot een minimum te beperken.

Update 20 juli: Vanaf deze week zal de registratie van bezoekers van de viering plaatsvinden in de kerk. U hoeft zich dus niet meer van te voren aan te melden.

Update 5 juni: Alle kerkdiensten worden nog steeds online uitgezonden, maar kerkbezoek & koffiedrinken na de dienst is weer mogelijk (maximaal 60 personenen) en beperkte gemeentezang. We volgen hierin de PKN verruiming. Registreert u zich middels het formulier hier rechts.

Heeft u zich geregistreerd voor de komende zondag, maar bent u toch verhinderd: meldt u zich dan weer af middels een email naar covidcommissie@pg-roermond.nl. Er kan dan iemand anders uw plek innemen. N.B. Dit adres is er alleen om u weer af te melden!

Uiteraard vooraf handen wassen.

Kom ruim op tijd. We hebben vooraf extra tijd nodig.

Grieperig of verkouden? Stel je bezoek nog even uit. Beterschap!

Gemeentezang is weer toegestaan.

Geniet van de viering en van elkaar en let op de 1,5 meter afstand.

Onze vrijwilligers helpen je graag. Je herkent ze aan de hesjes.

Er is weer koffiedrinken na afloop!

Momenteel niet nodig! Registreer je bij aankomst in de kerk.

Het dragen van een mondkapje is niet meer nodig (tenzij 1.5 meter afstand niet mogelijk is).

U hoeft zich niet meer van te voren aan te melden.